Derfor partner i Jyllinge FC

Et sponsorat af Jyllinge FC – til gavn og glæde
Jyllinge FC er fodboldklubben i Jyllinge.

Verdens mest populære boldspil er også bedst i Jyllinge.
Det vigtigste for Jyllinge FC er, at vi kan tilbyde alle i klubben ordnede forhold og tidssvarende faciliteter. En kunstgræsbane så der kan spilles hele året og nyt klubhus er et par beviser på klubbens bestræbelser. Det betyder også spilletrøjer til alle hold, uddannede trænere og én bold per spiller.

De mange frivillige og trænere gør en kæmpe indsats i vor klub, hvilket Jyllinge FC således blev hædret for med udnævnelsen til "Årets breddeklub 2012 på Sjælland".

Der lægges vægt på, at vi ikke glemmer hyggen i vores bestræbelser på at skabe dygtige fodboldspillere og skabe nogle resultater. I Jyllinge FC siger vi: ”Udvikling før resultater”.

I en klub som vores er vi konstant nødsaget til at prioritere pengene: Skal vi købe flere bolde, nye spilletrøjer eller kegler? Hvor mange trænere kan komme på uddannelse, skal vi tilbyde at betale for stævner og hvor mange timer har vi råd til at leje Jyllingehallen?
Som sponsor i Jyllinge FC kan du være sikker på at alle midler bliver anvendt 100 % for at øge det sportslige niveau – og spilleglæden - i Jyllinge FC. Du kan derfor være med til at udvikle den næste Laudrup, Agger eller Eriksen.

Derfor er et sponsorat af Jyllinge FC – til gavn og glæde
Bestyrelsen i Jyllinge FC arbejder for, at du som partner også får kommercielle fordele ved et sponsorat. Dog skal det ikke overskygge, hvad vi ser som hovedårsagen; nemlig ønsket om at støtte nogle glade og engagerede børn og unge i deres fritidsinteresse.

• Dine fordele som sponsor for et eller flere hold i Jyllinge FC:
  • Du hjælper et hold af aktive og fodboldglade drenge og piger med at få endnu bedre forhold
  • Firmatryk på spilletøj/træningsdragt/tasker
  • Ret til at bruge klubben og vores logo i markedsføring
  • Online reklame på www.jyllinge-fc.dk (sponsor leverer selv annoncen)
  • Firmanavn og logo på sponsortavle i klubhuset
  • Deltagelse i årligt sponsorarrangement

Du kan også sponsere klubben ved at købe banner med jeres budskab, der sættes op på Kunstgræsbanen eller på vort stadion.

Jyllinge FC opfordrer alle vores medlemmer til at støtte vores sponsorer – fordi i støtter os.

De årlige sponsorarrangement er også en unik mulighed for, på en uformel måde, at møde erhvervslivet i Jyllinge og omegn, og skabe kontakter som forhåbentlig kan munde ud i gode samarbejdsaftaler.

I Jyllinge FC’s bestyrelse arbejder vi konstant på, at gøre det endnu mere attraktivt at være sponsor samt at tilbyde det sponsorat der passer til din virksomhed. Du der vil for efterfølgende kunne læse mere om de forskellige typer af sponsorater og hvad vi som klub også tilbyder dig som partner.