Spillertilbud

image Masterclass

Spillertilbud

Nedenfor en kort oversigt af spillertilbud som Jyllinge FC kan benytte sig af hvis der er interesse for det:

Brøndby IF Pige Samarbejdet

Som samarbejdsklub i Brøndby Masterclass Samarbejdet, har man mulighed for at udvide samarbejdsaftalen, således at man også kan få nogle attraktive tilbud til klubbens pigeafdeling. Det omhandler bl.a. kurser, inspirationstræninger, pigecamps m.m..

Brøndby Masterclass Klubtræningen U9-U12

Med Brøndby Masterclass Klubtræning for U9-U12, kommer trænere fra Brøndby Masterclass ud til jeres Spillertilbud

ATK+ center Brøndby U10-U12

På ATK+ center Brøndby får udvalgte spillere U10-U12 mulighed for én ugentlig ekstra træning i Brøndby IF, sammen med andre dygtige spillere fra partnerklubberne.

Brøndby Masterclass Talenttræning U13-U14

Brøndby Masterclass Talenttræning U13-U14 er for udvalgte spillere fra samarbejdsklubberne.

Brøndby Masterclass Træningscenter U8-U10

På Brøndby Masterclass Træningscenter får spillerne mulighed for 8 ekstra træningspas om året, sammen med trænere og spillere fra andre samarbejdsklubber.

Brøndby Masterclass Stævner U7-U11

Stævner i løbet af en sæson for samarbejdsklubbernes A-niveau hold i årgangene U7-U11.

Nanok Cup U8-U12

Stævnedage i løbet af en sæson for samarbejdsklubbernes B/C-niveau hold for årgangene U8-U12. Stævnedagen byder på 3 kampe pr. hold. Herefter inviteres holdene i Brøndby IF's Familie Lounge, inden turen går ind på stadion for at se Brøndby IF spille kamp på Brøndby Stadion.

Brøndby Masterclass Målmandstræning U10-U12

Brøndby Masterclass Målmandstræning U10-U12 er et tilbud for målmændene i samarbejdsklubberne.