Træneretilbud

image Masterclass

Træneretilbud

Nedenfor en kort oversigt af træneretilbud som Jyllinge FC kan benytte sig af hvis der er interesse for det:

Brøndby Masterclass Coaching

Unikt værktøj til trænerne i samarbejdsklubberne.

Brøndby Masterclass Træningscenter

BrMa Træningscenter er trænerudvikling med 1 træning pr. måned (8 træninger om året), hvor klubbernes trænere er i fokus. Træningen er fokuseret omkring U8-U10, men trænere uden for disse årgange er også velkomne.

Brøndby Masterclass Ungtræneruddannelsen

Vi uddanner de unge trænere i alderen 13-19 år, gennem en ambitiøs uddannelse med 6 moduler og DBU C1/C2-træneruddanelsen.

Brøndby Masterclass Trænerdag

Den årlige trænerdag med inspirationsrige oplæg fra ansatte i Brøndby Masterclass.

Brøndby Masterclass Spotkurser

Flere årlige spotkurser gennem sæsonen med forskellige inspirerende temaer.

Trænerpraktik

Igennem trænerpraktik er det muligt for trænerne i samarbejdsklubberne at lære af trænerne i Brøndby Masterclass på tætteste hold. Som træner kan du komme i praktik hos en træner i Brøndby Masterclass og lære af træneren før, under og efter f.eks. en holdtræning, specifiktræning eller en ATK+ centertræning. Tøv ikke med at kontakte os, hvis det er noget som lyder som et interessant tilbud.

DBU C-kurser

Flere forskellige DBU C1- og C2-kurser på Brøndby Stadion for samarbejds- og venskabsklubber i løbet af en sæson.